عنوان خدمت :مدیریت خدمات دانش آموزی و آموزشی (۱۸۰۸۱۲۵۴۱۰۰)

ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد به آدرس  sannad.medu.ir                                                                               

            شرح خدمت :                 

در این سامانه کلیه دانش آموزان ورود به دوره ابتدایی  راهنمایی و متوسطه که قصد ادامه تحصیل  در سال مورد نظر  را دارندتوسط مسئولین آموزشگاهها در این سیستم به ثبت می رسانند و نحوه روند امور بدین شرح  است که ابتدا توسط کارشناس فناوری منطقه  یا واحدهای متولی امر رمز سناد  در اختیار مدیر آموزشگاه   قرار گرفته و معاون اجرایی  آموزشگاه  دانش آموزان ثبت نام شده  مقاطع مربوطه را ضمن ویرایش مشخصات سجلی به سیستمهای  توصیفی (ابتدایی ) و راهنمایی (متوسطه اول )و متوسطه (متوسطه دوم )ارسال  و دریافت اطلاعات می نمایند ضمنا هرگونه پالایش و ویرایش مشخصات سجلی بعهده سامانه سناد می باشد.

سامانه فاینال ، امین   ، ساهت / (سامانه کد سوابق تحصیلی دانش آموزان) 

در سامانه ساهت به آدرس sahat.medu.ir  کلیه سوابق تحصیلی دانش آموزان و داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری که از سال ۱۳۸۴به بعد در رشته های تجربی ریاضی و انسانی و پیش دانشگاهی از سال ۹۲-۹۱موفق به اخذ مدرک تحصیلی شده و  نمرات کتبی آنها به این سامانه ارسال ارسال شده از طریق سامانه با وارد کردن کد  ملی و کددانش آموزی و تاریخ تولد نسبت به سوابق تحصیلی و سجلی اطلاعات خود آگاه شده و این سوابق از طریق ادارات کل آموزش و پرورش و وزارت آموزش وپرورش طی یک لوح فشرده به سازمان سنجش ارسال می گردد. ضمنا کلیه سوابقی که به سامانه ساهت انتقال می یابد از طریق سامانه های  امین و تاییدیه تحصیلی به ساهت انتقال داده می شوند . در سامانه فاینال به آدرس final.medu.ir کلیه نمرات  دروس نهایی سال سوم و پیش دانشگاهی داوطلبان شرکت  کننده در سال و دوره در این سامانه ثبت و از طریق گزینه نقل و انتقالات به سامانه ساهت ارسال می شود .

سامانه امین :

کلیه دانش آموزانی که از شهریور ۹۵- ۹۴فارغ التحصیل شده اند ، به این سامانه منتقل و سوابق دروس نهایی هم به ساهت منتقل می شود  .

 

فرد پاسخگوی خدمات

کارشناس پاسخگوی خدمت : رشید چترروز

پست کارشناس پاسخگوی خدمت : کارشناس مسئول سیستمهای مکانیزه سنجش

شماره همراه  ۰۹۳۵۵۶۸۴۸۳۸

زمان مراجعه : همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی:یاسوج ، میدان معلم ، چار باغ استقلال، اداره کل آموزش وپرورش  کد پستی ۷۵۹۱۹۷۱۳۴۹

 

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت :صدور گواهی های موردنیاز مانند کارنامه  تحصلی،گواهی اشتغال به تحصیل ،فارغ التحصیلی و…(۱۸۰۸۱۲۵۴۱۰۱)

شرح خدمت :در سیستم فارع التحصیلان فرد باید حداقل ۹۶واحد درسی را گذرانده باشد تا شرایط فارغ التحصیلی را دارا باشد بدین ترتیب روند کار به این صورت است که دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام می شود و کلیه مشخصات سجلی به سیستم دانا منتقل می شود ودانش آموز در پایه مورد نظر فرضا سوم متوسطه انتخاب واحد می شود و در نیمسال مورد نظر اطلاعات به سامانه فاینال جهت برگزاری امتحانات نهایی ارسال می شود بعد از اتمام امتحانات کار  مجددا نمرات اخذ شده به سیستم دانا منتقل و با پالایش اطلاعات به سامانه امین منتقل می گردد. کارنامه وصدور گواهی  فارغ التحصیلی و …….در این سیستم قابل  مشاهده و چاپ  می باشد.

صدور مکانیزه تاییدیه مدرک تحصیلی متقاضیان

شرح خدمت :اداره سنجش پس از دریافت دستورالعمل صدور مکانیزه تاییدیه مدرک تحصیلی که برمبنای توافق بین اداره پست و مرکز سنجش صورت گرفته جلسه توجیهی با حضور کاربران دفاتر پیش خوان دولت و کارشناسان سنجش استان تشکیل سپس دستورالعمل دریافتی را ابلاغ و روند کار را تعریف و اجرا می نماید  .بدین طریق که ارباب رجوع به دفاتر پیش خوان دولت مراجعه و تقاضای صدور تاییدیه سوابق مدرک تحصیلی خود را نموده و این درخواست از طریق سامانه به پایگاه اطلاعاتی مناطق آموزش وپرورش ارسال می شود که کارشناسان پس از کنترل و بررسی و  تطابق درخواست با سوابق پاسخ لازم را صادر و به سامانه دفاتر پیش خوان عودت داده و آنها این پاسخ را اعم از تاییدیا عدم تایید سوابق مدرک تحصیلی به آدرس دستگاههای اجرایی  یا موسسات آموزشی  مورد درخواست متقاضی   ارسال می نماید

فرد پاسخگوی خدمات

کارشناس پاسخگوی خدمت :۱-منوچهر معصومی ۲-رشید چترروز

پست کارشناس پاسخگوی خدمت : ۱-کارشناس سنجش ۲-کارشناس مسئول سیستمهای مکانیزه سنجش

شماره همراه :          ۱ –   ۰۹۲۱۱۵۶۳۸۱۴                 ۲-     ۰۹۳۵۵۶۸۴۸۳۸

زمان مراجعه : همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی:یاسوج ، میدان معلم ، چار باغ استقلال، اداره کل آموزش وپرورش  کد پستی ۷۵۹۱۹۷۱۳۴۹

 

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنـوان خدمـت : مدیریت بهره بـرداری از فضاهـا و تجهیـزات آموزشی ( ۱۸۰۶۱۲۵۴۱۰۲ )

شــرح خدمــت :

 هر ساله اداره کل آموزش و پرورش بخشنامه ای به ادارات تابعه آموزش و پرورش استان ارسال می کند مبنی  بر اینکه چنانچه اداره ای نیاز به فضای آموزشی دارد در کمیته فضا مورد بررسی قرار می گیرد و به اداره کل ارسال خواهد شد . در مورد تجهیزات به این صورت است که در پاسخ به نامه اداره کل متبوع لیست نیازمندیهای های آن ادارات یکجا جمع آوری می شود و جهت خرید و اقدامات بعدی به اداره کل نوسازی ارسال میگردد .

فرد پاسخگوی خدمات

کارشناس پاسخگویی خدمت : سید محمد رمضانی

پست کارشناس پاسخگوی خدمت  : رئیس اداره خدمات

شماره همراه : ۰۹۱۷۳۴۴۱۵۲۸

زمان مراجعه : همه روزه تایم اداری

آدرس پستی : یاسوج ،میدان معلم، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت : شناسایی توانمندی دانش آموزان در حوزه های مختلف آموزشی، تربیتی وهنری …( ۱۸۰۸۱۲۵۵۱۰۰)

شرح خدمت : به منظور شناسایی توانمندی های دانش اموزان در مراحل مختلفی مسابقات مختلفی برگزار می گردد. مسابقات مختلف با موضوعات مشخص وموضوعات آزاد برای تمامی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در رشته هایقران و نماز و عترت و ادبی پژوهشی ، رسانه وفضای مجازی،هنرهای آوایی، نمایشی،فیلم کوتاه ، هنرهای دستی وتجسمی و سرود همسرایان ویژه  دانش اموزان از سطح مدرسه تا کشور برگزار می گردد.

 

فرد پاسخگوی خدمات:

کارشناس پاسخگوی خدمت: حبیب مهدی پور 

شماره همراه:۰۹۱۷۷۴۱۷۱۷۵

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی : یاسوج ،میدان معلم، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت : برنامه ریزی و برگزاری کلاس ها و دوره های مختلف علمی ، آموزشی ، هنری ، عقیدتی ، مذهبی ، فرهنگی و اردوهای دانش آموزی (۱۸۰۸۱۲۵۵۱۰۱)

شرح خدمت : در قالب اردوهای بنیاد علوی برنامه های متعددی برای دانش آموزان بی بضاعت در منطقه لواسان تهران به مدت یک هفته برگزار می گردد.

 

 

فرد پاسخگوی خدمات:

کارشناس پاسخگوی خدمت: سید مداح مرتضوی

شماره همراه:۰۹۱۷۷۴۱۶۳۲۰

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی : یاسوج ،میدان معلم، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت  :شناسایی ، ســـــاماندهی و استفاده از امکانات مدارس ، پژوهشسرا ها و … برای پر کردن اوقات فراغت در طول سال تحصیلی تا تعطیلات تابستانی (۱۸۰۶۱۲۵۵۱۰۲)

شرح خدمت : در بخش اوقات فراغت برنامه های متعددی در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده که تمامی این برنامه ها با اطلاعات کامل می بایست در سامــــانه اوقات فراغت دانش آموزی ثبت گردد.

 

 

فرد پاسخگوی خدمات:

کارشناس پاسخگوی خدمت: سید مداح مرتضوی

شماره همراه:۰۹۱۷۷۴۱۶۳۲۰

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی : یاسوج ،میدان معلم، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت : ساماندهی تشکل های دانش آموزی(شورای دانش آموزی، بسیج و…)  (۱۸۰۸۱۲۵۵۱۰۳)

شرح خدمت : دانش اموزان برای پربارتر نمودن فضای آموزشگاه جذب تشکلهایی همچون شورای دانش آموزی و برای بهره بردن از فضای انقلاب جذب بسیج دانش اموزی می گردند.

فرد پاسخگوی خدمات:

کارشناس پاسخگوی خدمت: سید مداح مرتضوی

شماره همراه:۰۹۱۷۷۴۱۶۳۲۰

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی : یاسوج ،میدان معلم، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت : برگزاری مسابقات وجشنواره های علمی،فرهنگی،هنری دانش آموزان ومعلمان (۱۸۰۸۱۲۵۵۱۰۴)

شرح خدمت : مسابقات فرهنگی هنری با محوریت پیام نوروزی مقام معظم رهبری وموضوعات آزاد برای تمامی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در رشته های ادبی پژوهشی ، رسانه و فضای مجازی،هنرهای آوایی، نمایشی،فیلم کوتاه ، هنرهای دستی وتجسمی و سرود همسرایان ویژه معلمان از سطح مدرسه تا کشور برگزارمی گردد. مسابقات پرسش مهر با محوریت سؤال ریاست محترم جمهور در آغاز سال تحصیلی  تحت عنوان پرسش مهر و در رشته های ادبی پژوهشی ، رسانه و فضای مجازی،هنرهای آوایی، نمایشی،فیلم کوتاه ، هنرهای دستی و تجسمی از سطح مدرسه تا کشور برای تمامی دانش آموزان ، دانشجومعلمان وفرهنگیان و اولیاء دانش آموزان برگزار می گردد.ثبت به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه همگام صورت می گیرد.

 

فرد پاسخگوی خدمات:

کارشناس پاسخگوی خدمت: حبیب مهدی پور

شماره همراه:۰۹۱۷۷۴۱۷۱۷۵

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی : یاسوج ،میدان معلم، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت : مدیریت امور مدارس تیزهوشان (۱۸۰۲۱۲۵۶۱۰۰)

شرح خدمت : بعد از انجام مراحل نام نویسی و شرکت در آزمون ورودی و اعلام نتایج مدارس استعدادهای درخشان برای آماده سازی دانش آموزان ورودی و تقویت بنیه علمی سایر دانش آموزان کلاس ها و برنامه های تابستانی را اجرا می نماید . عوامل اجرایی و دبیران این مدارس پس از انجام مراحل اولیه ، تأیید و ابلاغ در ادارات شهرستان ها صادر می گردد .در آغاز مهرماه فعالیت مدارس  علاوه بر فعالیت های عمومی همانند سایر مدارس در بخش هایی از جمله : محتوای کتب تکمیلی خاص این مدارس  ، المپیادها ، جشنواره ها ، رقابت ها و مسابقات آموزشی و تربیتی شروع و ادامه می یابد .

 در پایان سال تحصیلی روند فعالیت ها و میزان رشد آموزشی و پرورشی مدارس ، طی نمودار ازقبل تعیین شده همراستا با موافقت نامه مبادله شده بین مدارس و اداره استعدادهای درخشان از مدیران دریافت می شود و برنامه های هدایتی برای اجرای بهتر امور با مشورت و همفکری مدیران در جلسات مختلف در طول سال اعلام و پیگیری می شود .

فرد پاسخگوی خدمات:

اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان

کارشناس پاسخگوی خدمت:  محمدتقی اسدپور(رئیس اداره)مسلم عباسی(کارشناس)

شماره همراه      :۰۹۱۷۳۴۱۴۴۸۹   -۰۹۹۰۷۴۴۸۹۷۹

زمان مراجعه:همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی:یاسوج ، میدان معلم ، چار باغ استقلال، اداره کل آموزش وپرورش  کد پستی۷۵۹۱۹۷۱۳۴۹

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت: مدیریت امور مدارس شاهد(۱۸۰۸۱۲۵۶۱۰۱)

شرح خدمت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد از طریق سامانه سجا صورت می گیرد به آدرس http://saja.medu.ir. با ابلاغ دستورالعمل ثبت نام از طریق وزارت متبوع،جلسه ستاد اجرایی شاهد جهت بومی سازی دستورالعمل برگزار  می گردد و مواردی از مفاد  دستورالعمل که نیاز به  مصوبه دارند در جلسه مطرح و مصوب می گردند . مصوبات مورد نظر جهت اجرا به کلیه شهرستان ها اعلام وابلاغ می گردد. مدارس و ادارات شهرستان ها و روابط عمومی اداره ی کل  ، اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی از طریق رسانه های مختلف را انجام می دهند . اولیا دانش اموزان بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده توسط وزارت  با مراجعه به مدارس وکافی نت ها ،نام نویسی اولیه  را انجام می دهند. بعد از تمام شدن تاریخ اعلام شده عمومی وتاریخ تمدید شده سه الی چهار روزه سامانه کاملا بسته می شود و برای طرحهای شاهد تا ۲۰ شهریور باز می باشد . سپس توسط مدیران مدارس شاهد کسانی که دارای شرایط لازم باشند جهت ثبت نام نهایی به وسیله پیامک سیستمی وتلفن اطلاع داده می شود وتوسط مدرسه تایید می گردند وپس از آن توسط شهرستان تایید اولیه و سپس توسط استان تایید نهایی می گردد.

 

فرد پاسخگوی خدمت:

کارشناسان اداره امور شاهد و ایثارگران  :۱-سید محمد رضا غریبی ۲-شمس اله پارسی پور

پست کارشناسان پاسخگوی خدمت: ۱-رئیس اداره امور شاهد وایثارگران  ۲- کارشناس امور شاهد

شماره همراه: ۱- ۰۹۱۷۷۴۱۹۱۹۹       ۲-۰۹۱۶۹۰۱۱۷۸۵

زمان انجام خدمت: همه روزه به جز روزهای تعطیل تایم اداری

آدرس پستی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، چار باغ استقلال، میدان معلم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

 

 

عنوان خدمت : مدیریت امور مدارس استثنایی (طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و کودکان پیش دبستانی )    

شرح خدمت :سنجش سلامت جسمانی با هدف جایدهی صحیح آموزشی و تحقق عدالت آموزشی با خدماتی چون نوآموزان تست مجددی ها آزمایشی و کودکان پیش دبستانی ها انجام می گیرد.

 

عنوان خدمت : مدیریت امور مدارس استثنایی(جهش تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی)

شرح خدمت :جهش تحصیلی جهت ارتقا دانش آموزان از یک پایه به پایه بالاتر صورت می گیرد . استاندارد های مشخص شده بدین شکل هست: پایه اول به سوم، دوم به چهارم ،سوم به پنجم و چهارم به ششم

عنوان خدمت : مدیریت امور مدارس استثنایی(ارئه خدمات توانبخشی)

شرح خدمت :خدمات توانبخشی اداره شامل شنوایی سنجی افکاردرمانی فیزیوترابی و گفتار درمانی می شوند.

عنوان خدمت : مدیریت امور مدارس استثنایی(ارائه خدمات کاردرمانی  و گفتار درمانی)

شرح خدمت :دانش آموزان پس از مراحل ثبت نام در هفته اول توسط گفتار درمان و کاردرمان شناسایی و بصورت case stady توسط کاردرمان یا گفتار درمان برای آنها برنامه ریزی شده و با توجه به مشکل آنها و تعداد  case ها در هفته دوم و یا چند جلسه با آنها جهت توان بخشیدن به اقدام های حسی آتنها کار می شود و حتی اولیاء دانش آموزان هم آموزش داده می شود که در منزل جهت پیشبرد اهداف و یا روند کار تمرین و تکرار شوند شوند که در نتیجه اثر بخش وزودتر مشکلات آنها حل می شود.

عنوان خدمت : مدیریت امور مدارس استثنایی(ارائه خدمات   آموزش مهارتهایی حرفه ای کمک کار لوله کشی ،خیاطی، امور اداری، مشبک بری چوب)

شرح خدمت :دانش آموزان دوره متوسطه حرفه ای بعد از طی مراحل هدایت حرفه ای در دوره متوسطه پیش حرفه ای  به کارشناس واحد آموزش معرفی و پس از بررسی صلاحیت و سن دانش آموزان و رشته های موجود و علاقه دانش آموزان به رشته مورد نظر به مرکز آموزشی دوره متوسطه حرفه ای و در پایه دهم همان رشته ثبت نام می شوند و طی سه سال طبق استاندارد درجه ۳ که کلیه اهداف آموزش عملی و نظری در آن مشخص شده را آموزش می بیند.

کارشناسان پاسخگوی خدمات:

کارشناس پاسخگوی خدمت:  جمشید شاهینی

پست کارشناس پاسخگوی خدمت: کارشناس سنجش استثنایی  

شماره همراه: ۰۹۱۷۳۴۳۲۳۳۶

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی: یاسوج-چهارباغ استقلال-میدان معلم-اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

ارائه مشاوره های روانی تربیتی دانش آموزی(۱۸۰۶۱۲۵۷۱۰۰)

شرح خدمت

۱-هدف:سلامت  روانی دانش آموز،پیشرفت تحصیلی ،سبک زندگی ،شناسایی استعدادوتوانمندی های دانش آموزان در مسیر زندگی وپیشرفت تحصیلی

۲-دامنه عملکرد: استان کهگیلویه وبویراحمد .دانش آموزان مدرسه

۳-شرایط خدمت : دانش آموز رسمی مدرسه باشد.هماهنگی با مدیر و مشاور، دریافت فرم ارجاع از کارشناس شهرستان یا منطقه 

۴-نحوه ارائه خدمت: مراجعه به مشاور مدرسه ،تشخیص  کارشناس شهرستان یا منطقه،ارجاع به مراکز تخصصی

۵-مدت زمان :تا زمان رسیدن به اهداف نهایی ورفع مشکل

۶-هزینه :در وقت اداری رایگان اعلام می گردد.

۷-زمان مراجعه : همه روزه به غیر از روزهای تعطیل (لطفا” قبل از مراجعه هماهنگی کنید )

۸-مکان  مراجعه : مراکز مشاوره شهرستانها ومناطق در سراسر استان

 

فرد پاسخگوی خدمات:

کارشناس پاسخگوی خدمت: سید علی عارف نیا

پست کارشناس پاسخگوی خدمت: کارشناس مشاوره

شماره همراه:  ۰۹۱۷۳۴۴۴۱۹۹

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی : یاسوج ،میدان معلم، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

.

شرح خدمت

۱-هدف:توزیع متوازن رشته ها ،تقویت بنیه علمی دانش آموزان ،پیشرفت علمی  

۲-دامنه عملکرد: استان کهگیلویه وبویراحمد .دانش آموزان متوسطه اول

۳-شرایط خدمت : دانش آموز رسمی مدرسه باشد.هماهنگی با مدیر و مشاور، صدور فرم هدایت تحصیلی

۴-نحوه ارائه خدمت:تشکیل مشاوره گروهی و فردی با اولیاء ،و دانش آموزان  و هدایت تحصیلی در اجرای آزمون ها

۵-مدت زمان :در طول سال تحصیلی 

۶-هزینه :رایگان

۷-زمان مراجعه : همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

۸-مکان  مراجعه : مدارس محل تحصیل وهماهنگی با مشاور ومدیر مدرسه

 

فرد پاسخگوی خدمات

پست کارشناس پاسخگوی خدمت  : رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی

کارشناس پاسخگوی خدمت   : بهرام مشیری راد

شماره همراه:  ۰۹۱۷۱۴۳۸۳۱۶

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی : یاسوج ،میدان معلم، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت:شناسایی و هدایت دانش آموزان و علاقه مندان مستعد به علوم و دانش های مختلف (برنامه ملی شهاب)   ۱۸۰۷۱۲۵۸۱۰۰

شرح خدمت:بعد از ابلاغ دستورالعمل از طریق وزارت آموزش و پرورش از طریق سامانه eorg.medu.ir/eorg ،مدرسین استانی جهت برگزاری دوره برنامه ملی شهاب معرفی می شوند.سپس دستوالعمل های استانی به شهرستان ها و مناطق جهت آمادگی و اجرای دوره ارسال می شود،بعد از آن دوره ی برنامه ملی شهاب با حضور معلمین و مدیران دوره دوم ابتدایی در شهرستان ها و مناطق برگزار می شود.با شروع سال تحصیلی معلمین به رصد دانش آموزان می پردازند و استعدادهای مختلف آنها را شناسایی می کنند تا در موعد مقرر گویه های استعدادی ویژه هر دانش آموز در سامانه همگامhamgam.medu.ir تکمیل و ثبت شود.

نمودار انجام خدمت:

فرد پاسخگوی خدمات:

اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان

کارشناس پاسخگوی خدمت:  محمدتقی اسدپور(رئیس اداره)مسلم عباسی(کارشناس)

شماره همراه:۰۹۱۷۳۴۱۴۴۸۹-۰۹۹۰۷۴۴۸۹۷۹

زمان مراجعه:همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی: آدرس :یاسوج چار باغ   استقلال میدان معلم اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت: تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز  پژوهش  و تحقیق و فعالیت های عملی و علمی (۱۸۰۷۱۲۵۸۱۰۱)

شرح خدمت : بعد از دستورالعمل سامان دهی و تشکیل واحدهای اداره کل آموزش و پرورش و همچنین گروه تحقیق و پژوهش و دستورالعمل امکانات مورد نیاز این گروه از طرف وزارت متبوع، این دستورالعمل در شورای برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش مطرح و بررسی می شود. سپس دستورالعمل و شرح وظایف و پست سازمانی گروه بررسی شده و با مشخص کردن اعضای شورای تحقیقات، جلسات این شورا تشکیل می شود. پس از تأمین اعتبار کافی، اقدام به تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز گروه می شود.

نمودار نحوه و روند انجام خدمت:

فرد پاسخگوی خدمت:

کارشناس پاسخگوی خدمت :کارشناسان گروه تحقیق و پژوهش: ۱- علی اکبر دهقان ۲- محمدامین جعفری

پست کارشناسان پاسخگوی خدمت: ۱- رئیس گروه تحقیق و پژوهش ۲- کارشناس گروه تحقیق و پژوهش

شماره همراه: ۱- ۰۹۱۷۱۴۰۰۴۵۳   ۲- ۰۹۱۷۹۴۱۴۳۴۱

زمان انجام خدمت: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، چار باغ استقلال ، میدان معلم ، پارک مهرورزی، مرکز تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد                            Email: kj62625655@gmail.com

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت : تامین زمینه های شکوفایی دانش آموزان (۱۸۰۸۱۲۵۸۱۰۲)

شرح خدمت : پژوهشسراهای دانش آموزی با برگزاری مسابقات و کلاسهای آموزشی مختلف از جمله هوا فضا ، شبیه سازی پرواز و ستاره شناسی ، اقدام پژوهی و مقاله نویسی ، نانو ، جشنواره های نوجوان و جوان خوارزمی ، دوره های تکمیلی علوم آزمایشگاهی و لذات آزمایشگاه  ، چگونگی مطالعه و انتخاب رشته و ………. اقدام به شناسایی دانش آموزان و کشف استعدادهای آنها نموده و با پرورش و هدایت درست ، زمینه پیشرفت و تعالی دانش آموزان را مهیا می کنند.

نمودار و روند انجام کار:

کارشناسان پاسخگوی خدمات: کورش فلاحی نسب ، صدیقه نیک اقبالی ، علیرضا شرفی

پست کارشناسان  پاسخگوی خدمت: کارشناس تکنولوژی و گروههای آموزشی

شماره همراه: فلاحی (۰۹۱۷۳۴۱۴۷۰۳) – نیک اقبالی (۰۹۱۷۱۴۵۴۶۹۵ ) – شرفی (۰۹۱۷۳۴۳۲۰۸۵)

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی: یاسوج-چهارباغ استقلال-میدان معلم-اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد-کدپستی۷۵۹۱۹۷۱۳۴۹

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت : کمک جهت ثبت مقالات، پژوهش ها، تحقیقات و اختراعات (۱۸۰۷۱۲۵۸۱۰۳)

شرح خدمت: بعد از وصول دستورالعمل ارسالی از طرف وزارتخانه به استان ها، مفاد دستورالعمل در شورای تحقیقات طرح و تصویب می گردد که سامانه ثبت مقالات و پژوهش و تحقیقات و اختراعات خریداری و نصب گردد و توسط اداره فناوری آموزش داده شود. با توجه به نامه به ادارات و شهرستان ها و مناطق جهت جمع آوری آثار، تحقیقات ، مقالات و اختراعات فرهنگیان و دانش آموزان ارسال گردد. بعد از جمع آوری توسط ادارات به مرکز تحقیقات ارسال شود تا پس از بررسی و داوری در دبیرخانه مرکز تحقیقات بررسی و جمع بندی گردد و سپس توسط کارشناسان به سامانه بانک پژوهشگران و مقالات و اختراعات وارد گردد و بعد از داوری، پژوهشگران و مؤلفان برتر استانی در هر سال مشخص و از آنها تقدیر می شود.

فرد پاسخگوی خدمت:

کارشناس پاسخگوی خدمت :کارشناسان گروه تحقیق و پژوهش: ۱- علی اکبر دهقان ۲- محمدامین جعفری

پست کارشناسان پاسخگوی خدمت: ۱- رئیس گروه تحقیق و پژوهش ۲- کارشناس گروه تحقیق و پژوهش

شماره همراه: ۱- ۰۹۱۷۱۴۰۰۴۵۳   ۲- ۰۹۱۷۹۴۱۴۳۴۱

زمان انجام خدمت: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، چار باغ استقلال ، میدان معلم ، پارک مهرورزی، مرکز تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد                            Email: kj62625655@gmail.com

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت : مدیریت جلب حمایت خدمات کمکی برای اجرایی شدن و صنعتی شدن طرح ها و تحقیقات و اختراعات دانش آموزان(۱۸۰۷۱۲۵۸۱۰۵)

شرح خدمت: مدیران پژوهشسراها با شناسایی دانش آموزان و با کمک بنیاد ملی نخبگان و ارائه و مطرح نمودن طرحهای برتر در جلسلات با مدیران کل و کارشناسان پژوهشی ادارات مختلف و استاندار و فرماندار و شهردار و توجیه طرحهای دانش آموزی جهت حمایت و اجرایی شدن و صنعتی شدن و معرفی و دریافت تسهیلات

نمودار و روند انجام خدمت:

فرد پاسخگوی خدمات:

کارشناس پاسخگوی خدمت:  علیرضا شرفی

پست کارشناس پاسخگوی خدمت:  کارشناس تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه

شماره همراه:  ۰۹۱۷۳۴۳۲۰۸۵

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی: یاسوج-چهارباغ استقلال-میدان معلم-اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد-کدپستی۷۵۹۱۹۷۱۳۴۹

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت : مدیریت آموزشی و پژوهشی   (۱۸۰۷۱۲۵۸۱۰۵)

شرح خدمت:

  • دریافت ابلاغ از طرف اداره یا سازمان آموزش و پرورش، تنظیم بخشنامه ها و دستورالعمل های آموزشی و پژوهشی، تهیه و تنظیم تقویم اجرایی و اسناد مالی و ابلاغ اعتبارهای پژوهشی
    برنامه های آموزشی و پژوهشی و استفاده از اتوماسیون اداری در زمینه های شغلی و اداری
  • شناسایی اعضای شورای تحقیقات و تشکیل جلسات شورا و کمیته تخصصی تحقیقات
  • شناسایی مشکلات و مسائل اساسی آموزش و پرورش و انعکاس به شورای تحقیقات استان جهت انجام پژوهش های لازم
  • نظارت و هماهنگی با کارشناسان و همچنین شناسایی و ایجاد بانک اطلاعات محققان و مؤلفان و پژوهشگران در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات آنها
  • همکاری با مجریان طرح های تحقیقاتی و تشکیل جلسات تخصصی و بررسی طرح های تحقیقاتی و نظارت مستمر بر طرح ها به منظور حصول اطمینان از پیشرفت کار
  • اقدام و نظارت لازم بر برنامه های معلم پژوهنده
  • تلاش جهت سوق دادن موضوعات پایان نامه ها به سمت مسائل و مشکلات آموزش و پرورش
  • برپایی نمایشگاه ها و همایش ها
  • تهیه کتب مرجع برای کتابخانه
  • پشتیبانی از طرح های پژوهشی و کتب تألیف شده با توجه به ارتقاء سطح علمی فرهنگیان
  • تنظیم اسناد مالی طرح های پژوهشی و همایش ها
  • جمع بندی و گزارش روند اجرای برنامه ها

فرد پاسخگوی خدمت:

کارشناس پاسخگوی خدمت :کارشناسان گروه تحقیق و پژوهش: ۱- علی اکبر دهقان ۲- محمدامین جعفری

پست کارشناسان پاسخگوی خدمت: ۱- رئیس گروه تحقیق و پژوهش ۲- کارشناس گروه تحقیق و پژوهش

شماره همراه: ۱- ۰۹۱۷۱۴۰۰۴۵۳   ۲- ۰۹۱۷۹۴۱۴۳۴۱

زمان انجام خدمت: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، چار باغ استقلال ، میدان معلم ، پارک مهرورزی، مرکز تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد                            Email: kj62625655@gmail.com

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خد مت : تامین فضاها اماکن و تجهیزات ورزشی و مدیریت بهره برداری از آنها( ۱۸۰۸۱۲۵۹۱۰۰)

شرح خد مت : ۱- فضا ها و امکانانات و تجهیزات ورزشی با تامین اعتبار مورد نظر خریداری می گردد.

۲- تجهیزات و امکانات ورزشی متناسب با جمعیت دانش آموزی و نیاز مناطق توزیع می گردد.

۳- نحوه  بهره برداری و مدیریت بهینه آن مورد توجه قرار می گیرد.

۴- فضا ها و اماکن ورزشی ایمن سازی و بهسازی می گردند.

۵- متناسب سازی فضاها و تجهیزات ورزشی منطبق بر کتاب راهنمایی معلم.

۶-حفظ و نگهداری اماکن و تجهیزات ورزشی

۷- ورود اطلاعات،فضا و تجهیزات به سامانه اطلاعاتی همگام در حوزه تربیت بدنی

۸- ارسال دستورالعمل های نگهداری فضا و تجهیزات ورزشی

۹- برگزاری دوره های آموزشی سرپرستان مجتمع های ورزشی

۱۰- مدیریت و برنامه ریزی استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات

فرد پاسخگوی خدمات:

کارشناس پاسخگوی خدمات : محمود قلی پور

پست کارشناس پاسخگوی خدمت  : کارشناش مسئول تربیت بدنی پسران

شماره همراه  :۰۹۱۷۳۴۱۲۴۴۵ 

زمان مراجعه : همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس: یاسوج بلوار معلم اداره کل آموزش و پرورش استان  معاونت تربیت بدنی و سلامت

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خد مت : ارائه رشته های ورزشی   مختلف ( ۱۸۰۸۱۲۵۹۱۰۱)

شرح خد مت :

رشته های ورزشی آموزشگاهی مانند ( فوتسال- والیبال- هندبال- بسکتبال- تنیس روی میز- بدمینتون- شنا- ژیمناستیک- دومیدانی) در قالب رشته های ورزشی مدرسه قهرمان و کانون قهرمان با توجه به دستورالعمل های ارسالی اعلام و شهرستانها و مناطق متناسب با پتانسیل خود اقدام به برگزاری مسابقات در قالب المپیادهای ورزشی  درون مدرسه ای می نمایید. تمامی این رشته ها بر اساس قوانین و مقررات فدرسیوان های مربوطه انجام می پذیرد.

 

 

فرد پاسخگوی خدمات:

کارشناس پاسخگوی خدمات : حشمت اله اقبال پناه

پست کارشناس پاسخگوی خدمت  : رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی

شماره همراه  :۰۹۱۷۷۴۲۶۳۳۹

زمان مراجعه : مهر ماه تا اسفندماه همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس:  یاسوج بلوار معلم اداره کل آموزش و پرورش  استان معاونت تربیت بدنی و سلامت

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خد مت : اعزام تیم های ورزشی دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی ( ۱۸۰۸۱۲۵۹۱۰۲)

شرح خد مت :تیم های ورزشی منتخب  که در مسابقات استانی مقام برتر را کسب کرده باشند ، توسط کمیته فنی شناسایی و پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی و انتخاب بازیکنان برتر و مربیان مجرب در مسابقات کشوری شرکت داده می شوند . بعد از انتخاب و تعیین تیم مورد نظر برای  دانش آموزان برتر کارت شرکت در مسابقات صادر و به شهرهای میزبان ارسال می گردد.

    

فرد پاسخگوی خدمات

کارشناس پاسخگوی خدمت: حشمت اله اقبال پناه

پست کارشناس پاسخگوی خدمت : رئیس اداره تربیت بدنی

شماره همرا ه :۰۹۱۷۷۴۲۶۳۳۹

زمان مراجعه: زمان مراجعه: اردیبهشت لغایت شهریورهمه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس:  یاسوج بلوار معلم اداره کل آموزش و پرورش استان معاونت تربیت بدنی و سلامت

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت: تامین و ساماندهی نیرو های مراقب سلامت مدارس (۱۶۰۴۱۲۶۰۱۰۰)

شرح خدمت :

۱- نظارت مستمر بر وضعیت بهداشت محیط آموزشگاه ،سالن ها ، کلاس ها ، بوفه ، سرویس های بهداشتی مدارس

۲- انجام معاینات بهداشتی دانش آموزان بر اساس دفتر معاینات و شناسنامه سلامت در هر سال.

۳- پیگیری جهت درمان دانش آموزان بیمار ، به ویژه محرومین و ثبت معاینات و شناسنامه سلامت .

۴- گرامیداشت مناسبتهای بهداشتی ، برگزاری مسابقات و ارسال به موقع گزارش به کارشناسی بهداشت.

۵- شرکت فعال در جلسات ، تشکیل شورای بهداشتی در مدرسه و پیگیری جهت رفع معضلات بهداشتی آموزشگاه و محیط اطراف آن .

۶-بررسی سیستم آب ، برق ، گاز ، صابون مایع ، کپسول اطفاء حریق بطور مستمر وگزارش نواقص احتمالی به مدیر آموزشگاه.

۷- اجرای برنامه کشوری سلامت دهان ودندان و توزیع دهانشویه (در صورت توزیع آن از طرف مرکز بهداشت ) و ارائه آموزشهای لازم به آنان.

۸- پیگیری  وتکمیل واکسیناسیون دانش آموزان.

۱۲- ارتباط مستمر با مراکز بهداشتی – درمانی و همکاری با پرسنل مرکز بهداشت – دعوت از پزشکان و کارشناسان جهت معاینات پزشکی و آموزش دانش آموزان .

۱۳- شرکت فعال در جلسات ا نجمن اولیاء و مربیان و آموزش نکات لازم به والدین در کلاسهای آموزش خانواده.

۱۴-گزارش فوری بیماریهای واگیر دار و خطرناک به مراکز بهداشت و کارشناسی بهداشت مانند : وبا / ایدز / سیاه سرفه / هپاتیت / مننژیت / کزاز/ فلج اطفال/ تیفوئید / سیاه زخم/ سل/ توکسوپلاسموزیس/ کچلی / دیفتری و…              

فرد پاسخگوی خدمات

کارشناس پاسخگوی خدمت : بشیر آرمان  ،  احسان نجفی

پست کارشناس پاسخگوی خدمات: رئیس اداره سلامت و تندرستی  ،  کارشناس سلامت و تندرستی   

شماره همراه : ۰۹۱۷۷۴۱۵۰۴۹        ،  ۰۹۱۷۱۴۳۱۱۰۱

زمان مراجعه: همه روزه غیر از روز های تعطیل

آدرس پستی : یاسوج ، میدان معلم، چار باغ استقلال، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد- کد پستی ۷۵۹۱۹۷۱۳۴۹

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت: ارائه ی خدمات آموزشی برای اولیاء و دانش آموزان

 

شرح خدمت : آنچه که در انجمن اولیا ء ومربیان به عنوان خدمات آموزشی تلقی میگردد صرفا با عنوان خدمات آموزشی کلاسهای آموزش خانواده در سطح کلیه مقاطع تحصیلی مدارس بصورت کارگاهی (WORKSHOPE) ارایه میگردد واین موضوع باهدف دانش افزایی مدیران و عوامل اجرایی و از همه مهمتر اولیاء محترم می باشد  که این خدمات بصورت حضوری و توسط مدرسان ماهر و اساتید مجرب  انجام می گیرد.

فرد پاسخگوی خدمات:

کارشناس پاسخگوی خدمت:  خانم زیور بیگدلی

پست کارشناس پاسخگوی خدمت :کارشناس انجمن اولیاء ومربیان

شماره همراه :۰۹۱۷۱۴۵۲۰۳۹ 

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روز های تعطیل

آدرس پستی:یاسوج ، میدان معلم ، چار باغ استقلال، اداره کل آموزش وپرورش  کد پستی۷۵۹۱۹۷۱۳۴۹

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت: ارائه خدمات پزشکی به کارکنان از طریق درمانگاههای فرهنگیان (۱۸۰۶۱۲۰۱۰۲)

شرح خدمت :در دوشهرستان بویراحمد و گچساران دو درمانگاه فرهنگیان وجود دارد .در این دو مرکز خدمات مختلفی از جمله سونوگرافی ، دندان پزشکی، بینایی سنجی ،نوار قلب، خدمات پزشکان متخصص و عمومی و … انجام می شود. این دو مرکز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به مراجعین خدمات پزشکی ارائه می دهند که باعث صرفه جویی اقتصادی تکریم فرهنگیان و سرعت عمل در دریافت خدمات مورد نیاز می شود.

کارشناس پاسخگوی خدمت : لهاک خرام

پست کارشناس پاسخگوی خدمت:  کارشناس پرستاری

شماره همراه : ۰۹۱۷۷۴۳۹۴۸۱

زمان مراجعه : همه روزه  صبح   و  عصر به جز روزهای تعطیل

آدرس : یاسوج خیابان کودک درمانگاه فرهنگیان یاسوج

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت :ارائه خدمات پزشکی به کارکنان از طریق درمانگاه فرهنگیان (۱۸۰۶۱۲۶۰۱۰۲)

شرح خدمت : با توجه به اینکه برای خدمات پزشکان  در مطبها ابتدا باید هزینه پرداخت شود همکاران بعد از مراجعه به پزشک و دریافت خدمات پزشکی مانند ویزیت، اندوسکپی و … و خدمات مراکز درمانی که طرف قرار داد نیستند  با در دست داشتن مدارک ( نسخه مهر شده پزشک، فاکتور، کپی دفترچه خدمات درمانی و کپی جواب خدماتی که دارای جواب هستند) به واحد تعاون مراجعه و بوسیله کارشناس تعاون سند اسناد پزشکی صادر و یک نسخه به ارباب رجوع داده می شود و اسناد به بیمه اتیه سازان تحویل داده می شود تا هزینه پرداخت گردد.آدرس خدمت http://payment.atiyehsazan.ir/login.aspx می باشد.

کارشناس پاسخگوی خدمت : علی مدبرپور

پست کارشناس پاسخگوی خدمت : کارشناس تعاون

شماره همراه : ۰۹۱۷۷۴۱۹۰۶۴

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی : یاسوج چار باغ استقلال اداره کل آموزش و پرورش استان ساختمان شماره ۵ کد پستی ۷۵۹۱۹۷۱۳۴۹

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

شرح خد مت : اداره پیشگیری ومراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اقدام به دریافت دستورالعمل ها و برش استانی طرح ها و بر نا مه  سا لانه از طریق دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش وپرورش ،بومی سازی دستورالعمل وزارتی با توجه به مناطق پرخطر و در معرض خطر استان ،ارسال بخشنامه ها به شهرستانها ومناطق ،انتخاب مدارس با توجه به مناطق پرخطر و در معرض خطر جهت اجرای طرح های کنترل وکاهش آسیب های اجتماعی ،انتخاب رابطین اجرای طرح های مذکور وصدور ابلاغ جهت این رابطین  با توجه به رشته تحصیلی و علاقمندی و توانمندی آنها ،برگزاری جلسات توجیهی جهت کارشناسان شهرستانها ومناطق وهمچنین برگزاری کارگاههای آموزشی جهت مجریان و رابطین طرح های کنترل و کاهش آسیب ها در مدارس ،اجرای پیش آزمون و پس آزمون جهت طرح ها ،ارائه کاربرگ های آموزشی به مخاطبین وجمع آوری کاربرگ ها وارسال به شهرستانها ومناطق ،انتخاب بهترین کاربرگ ها وتهیه گزارش وارسال به اداره کل آموزش وپرورش استان و در پایان تهیه مستندات وگزارش از طریق اداره کل وارسال آن به وزارت متبوع می نماید.

 

افراد پاسخگویی خدمات

ریئس اداره مراقبت :ابراهیم رستار  شماره همراه ۰۹۱۷۷۴۱۰۴۹۰

کارشناس اداره مراقبت :غلام محمد آراسته     شماره همراه ۰۹۱۷۱۴۵۳۷۱۰

کارشناس اداره مراقبت :امین اله مسعودی    شماره همراه   ۰۹۱۷۶۰۹۲۱۸۱

شماره تلفن محل کار :۰۷۴۳۳۲۳۰۰۰۷

زمان مراجعه :همه روزه به غیر از روزهایی تعطیل

آدرس :یاسوج چار باغ   استقلال میدان معلم اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد کد پستی ۷۵۹۱۹-۷۱-۳۴۹

ساختمان شماره ۴معاونت تربیت بدنی –اداره مراقبت

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

شرح خدمت

۱-هدف:حل مشکل مراجع ورسیدن به هدف ،کمک ویاری رسانده در حل مساله   

۲-دامنه عملکرد: استان کهگیلویه وبویراحمد .دانش آموزان

۳-شرایط خدمت : دانش آموز رسمی مدرسه باشد.هماهنگی با مدیر و مشاور، صدور فرم هدایت تحصیلی

۴-نحوه ارائه خدمت:تشکیل مشاوره گروهی و فردی با اولیاء ،و دانش آموزان 

۵-مدت زمان :در طول سال تحصیلی 

۶-هزینه :رایگان

۷-زمان مراجعه : همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

۸-مکان  مراجعه : کلینیک های تخصصی مراکز مشاوره آموزش وپرورش 

فرد پاسخگوی خدمات

پست کارشناس پاسخگوی خدمت  : کارشناس  مشاوره

کارشناس پاسخگوی خدمت   : وحید پناهی

شماره همراه:  ۰۹۱۷۱۴۳۲۵۹۰

زمان مراجعه: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی : یاسوج ،میدان معلم، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

عنوان خدمت: مدیریت آموزش وارتقاء سطح تحصیلات عالی کارکنان آموزش و پرورش(۱۸۰۴۱۲۶۱۰۰۰)

شرح خدمت: جهت ارتقاءعلمی همکاران فرهنگی درابتدای هرسال نیاز سنجی دوره های ضمن خدمت در سامانه www.ltms.medu.ir  توسط همکاران فرهنگی وادارات آموزش و پرورش صورت می گیرد. بعداز نیاز سنجی با فعال شدن دوره های ضمن خدمت در سامانه مورد نظر کارشناس اجرای دوره های ضمن خدمت با فعال نمودن دوره ها به تناسب رشته شغلی و مقطع ، همکاران فرهنگی اقدام به ثبت نام فرهنگیان می نماید درسامانه ltmsهمکاران فرهنگی با استفاده از نام کاربری (شماره پرسنلی ) ورمز ورود وارد دوره های خود شده وضمن مطالعه منابع دوره ها در کلاسها و آزمونها شرکت می نمایند درصورتی که ۶۰درصد نمره آزمون را کسب نمایند دوره برای آنها صادر شده و وارد سوابق آنها در سامانه می گردد.

 

شرح خدمت: (صدور گواهینامه ضمن خدمت)

۱-هدف از ارائه این گواهینامه ارائه سندتوانمندسازی علمی ،آموزشی،فرهنگی و… فرهنگیان می باشد.

۲-دامنه ی عملکرد این خدمت ،محدوده جغرافیایی وتقسیمات نیروی انسانی فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد می باشد.

۳-برای دریافت این خدمت علاوه بر ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان (LTMS.MEDU.IR)شرکت در کلاسهای برخط و دانلود ومطالعه محتوای آموزشی دوره ودر نهایت شرکت در آزمون مجازی وکسب حداقل۶۰% از نمره آزمون است.

۴-مدت زمان انجام جهت ارائه این خدمت در طول سال تحصیلی (از ۱مهر هرسال تا۳۱شهریور سال بعد)یعنی۱۲ ماه می باشد.

نحوه ارائه خدمت(صدور  گواهینامه ضمن خدمت):

۱-مراجعه فرهنگیان به سایت ضمن خدمت فرهنگیان به آدرس LTMS.MEDU.IR

۲-ورود به سامانه با کد پرسنلی ورمز شخصی ۸رقمی .

۳-از پنل شخصی برروی گزینه ثبت نام در دوره ها ،در دوره های متناسب با رسته ورشته شغلی که برایش فعال شده ثبت نام می کند.

۴-پس از ثبت نام (معمولا حداکثر۱۰ روز مهلت ثبت نام می باشد) فرد با مراجعه به پنل شخصی خود با ورود به کلاس دوره ضمن خدمت ثبت نام شده از زمان برگزاری کلاسهای برخط و زمان آزمون مطلع خواهندشد.

۵- فرد متقاضی در موعدهای مقرر در کلاسهای برخط ومجازی بااساتید بصورت آنلاین در دوره شرکت وبحث وگفتگو خواهد داشت.

۶-طی۳الی۶ مرحله مباحث تدریس شده بصورت فصل به فصل از هرفرد آزمون بعمل می آید.

۷-صدور گواهینامه ضمن خدمت برای افرادی که  بصورت میانگین۶۰% نمره را کسب نموده اند.

کارشناسان پاسخگوی خدمات:

کارشناس پاسخگوی خدمت:  اصغر بهزادی اصل

پست کارشناس پاسخگوی خدمت: رئیس اداره برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی

شماره همراه: ۰۹۱۷۷۴۱۵۹۹۸

زمان مراجعه: همه روزه تایم اداری  به غیر از روزهای تعطیل

آدرس پستی: یاسوج-چهارباغ استقلال-میدان معلم-اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد-اداره برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی-کدپستی۷۵۹۱۹۷۱۳۴۹

بروزرسانی : ۱۳۹۷.۳.۳۱

تمام حقوق برای اداره فناوري اطلاعات محفوظ است